Vabilo na začetno srečanje kampanje Pozor(!)ni za okolje

S kampanjo Pozor(!)ni za okolje v šolskem letu 2016/17 nadaljujemo z osveščanjem in spodbujanjem odgovornega ravnanja z okoljem. V duhu uvodne misli smo lahko dijaki, mentorji in partnerji ponosni, da začenjamo že sedmo poglavje naše skupne okoljske zgodbe. Ta še vedno temelji na proaktivnosti in ustvarjalnosti, prinaša pa tudi nekaj novosti. Pridružuje se nam komik, literarni, gledališki, televizijski in radijski ustvarjalec Boštjan Gorenc – Pižama. Kot glas kampanje nas bo nagovarjal na komičen in poučen način ter skupaj z nami zmanjševal ogljični odtis. O vseh novostih se bomo seznanili na uvodnem srečanju, kjer bomo naravnali kompas za izvedbo aktivnosti in obnovili partnerske vezi.

Kampanja Pozor(!)ni za okolje: zbornik EKOpraktik kot navdih za zmanjševanje ogljičnega odtisa

Škofja Loka, 17. maja 2016 – Ob današnjem srečanju v Sokolskem domu Škofja Loka se izteka že šesta Goodyearova kampanja Pozor(!)ni za okolje. Ta je v letošnjem šolskem letu s sodelovanjem 16.000 dijakov prerasla v nacionalno gibanje za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Zaključni dogodek sta zaznamovala razglasitev Srednje šole tehniških strok Šiška kot zmagovalke letošnje kampanje in slovesna predaja zbornika EKOpraktik Lidiji Stebernak, državni sekretarki na Ministrstvu za okolje in prostor, in mag. Saši Dragar Milanovič, glavni inšpektorici z Inšpektorata RS za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo.

Obvestilo o rezultatih ocenjevanja EKOfilmov pod okriljem EKOtekmovanja kampanje Pozor(!)ni za okolje

Dijaki s sodelujočih srednjih šol v Goodyearovi kampanji Pozor(!)ni za okolje so se v okviru letošnjega EKOtekmovanja preizkusili v vlogi scenaristov, igralcev in režiserjev. Posneli so 20 enominutnih EKOfilmov o svojih okoljskih aktivnostih, s katerimi so dokazali, da so na področju zmanjševanja ogljičnega odtisa zelo aktivni. Kateri dijaki so bili pri osveščanju svojih sovrstnikov, družine, prijateljev in lokalne skupnosti o odgovornem ravnanju z okoljem najbolj inovativni najuspešnejši?