Informativni dnevi: okoljske aktivnosti kot dodana vrednost slovenskih srednjih šol

Kranj, 12. februarja 2016 – Šole po vsej Sloveniji, ki sodelujejo v Goodyearovi kampanji Pozor(!)ni za okolje, se v okviru informativnih dnevov predstavljajo z različnih zornih kotov, tudi z okoljskega. EKOninje, najbolj okoljsko ozaveščeni dijaki, izvajajo EKObum predstavitve, kjer obiskovalcem predstavljajo svoje celoletne aktivnosti za zmanjševanje ogljičnega odtisa na šoli in v lokalni skupnosti.

Slovenski dijaki so pri zniževanju ogljičnega odtisa inovativni: pričakujemo lahko več kot 100 zbiralnih akcij

Kranj, 13. januar 2016 – Slovenske srednje šole so na področju okoljskih aktivnosti zelo ambiciozne, kaže Anketa o okoljskih aktivnostih dijakov*, ki sodelujejo v kampanji Pozor(!)ni za okolje. Do konca šolskega leta 2015/2016 naj bi jih 26 izvedlo več kot 100 zbiralnih akcij, 14 sodelujočih šol v anketi pa bo priredilo sejem rabljenih stvari. Kot posledica že šestletne zavzetosti za zmanjševanje ogljičnega odtisa več kot 16.000 dijakov s srednjih šol po vsej Sloveniji, se večina šol (83 %) lahko pohvali z visoko okoljsko odgovornostjo.

Kampanja Pozor(!)ni za okolje prerašča v gibanje: odpadke ločuje že 69 odstotkov dijakov

Kranj, 2. oktober 2015 – Kar 77 odstotkov slovenskih dijakov meni, da je za naš odnos do okolja odgovoren vsak posameznik – tudi mladi. To med drugim razkriva Raziskava o odnosu slovenskih dijakov do okolja * in obenem kaže na vrsto pozitivnih učinkov okoljevarstveno osveščevalne kampanje Pozor(!)ni za okolje. Ta v letošnjem šolskem letu poteka že 6. leto zapored. V njej sodeluje 34 srednjih šol iz vse Slovenije in 28 partnerskih organizacij.

Znan je najboljši EKOtalent: zmagovalni video o zmanjševanju ogljičnega odtisa je posnela dijakinja Nadina Kosinac

Kranj, 14. april 2015 – V okviru kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki letos na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires poteka že 5. leto zapored, je znan zmagovalec natečaja EKOtalent. Po mnenju EKOmisije v sestavi partnerskih organizacij projekta ter obiskovalcev spletne strani kampanje, je dijakinja Gimnazije Novo mesto Nadina Kosinac z videom "10 preprostih ukrepov", najbolj izvirno prikazala njen pogled na zmanjševanje ogljičnega odtisa.

Pozor(!)ni za okolje: začenja se natečaj za kreativne dijake EKOtalente

Z današnjim dnem se začenja nagradni natečaj EKOtalent, ki ga družba Goodyear Dunlop Sava Tires organizira v okviru projekta Pozor(!)ni za okolje. S pripravo videoposnetkov na temo zmanjševanja ogljičnega odtisa se bodo sodelujoči dijaki iz srednjih šol po vsej Sloveniji lahko potegovali za privlačno nagrado.

Kampanja Pozor(!)ni za okolje: 63 partnerskih organizacij in 15.000 dijakov bo zmanjševalo ogljični odtis

Kranj, 21. oktober 2014 – Približno 15.000 dijakov, vključenih v kampanjo Pozor(!)ni za okolje, se bo letos pomerilo v tekmovanju, v katerem bodo iskali načine za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Danes se je namreč uradno pričel že peti krog kampanje, katere namen je osveščanje mladih in širše skupnosti o odgovornem odnosu do okolja. Pobudnik kampanje je družba Goodyear Dunlop Sava Tires. Pod svojim okriljem letos združujejo že 63 partnerskih organizacij, od tega 36 srednjih šol iz vse Slovenije.