Šolsko leto 2016/2017
- Več kot 16.000 dijakov s 33 srednjih šol ter 30 partnerskih organizacij:
• podpora Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano,
• podpora Ministrstva za okolje in prostor.
- Tekmovanje:
• osrednja tema je zmanjševanje ogljičnega odtisa, saj združuje raznolike vidike okoljevarstva. Tema je vodilo kampanje, ki prerašča v nacionalno gibanje dijakov za zmanjšanje ogljičnega odtisa.
Zmagovalne šole
Šolsko leto 2015/2016
- Več kot 15.000 dijakov in 62 partnerskih organizacij, med slednjimi 34 srednjih šol:
• podpora Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano,
• podpora Ministrstva za okolje in prostor.
- Tekmovanje:
• osrednja tema je zmanjševanje ogljičnega odtisa, saj združuje raznolike vidike okoljevarstva. Tema je vodilo kampanje, ki prerašča v nacionalno gibanje dijakov za zmanjšanje ogljičnega odtisa.
Zmagovalne šole
Šolsko leto 2014/2015
- 60 partnerskih organizacij, 32 srednjih šol.
- Podpora Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, podpora Ministrstva za okolje in prostor.
- Nadgradnja koncepta kampanje za naslednja štiri leta:
• osrednja tema je zmanjševanje ogljičnega odtisa, ki združuje vse v minulih letih obravnavane vidike okoljevarstva v zaokroženo celoto.
- Nagrada:
• Nagrada za najboljšo poslovno prakso »Best of the best Practice 2014«, ki jo podeljuje Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji.
Zmagovalne šole
Šolsko leto 2013/2014
- Več kot 12.000 dijakov in 44 partnerskih organizacij.
- Podpora Ministrstva za kmetijstvo in okolje.
- Teme:
• Nadgradnja tem ravnanja z odpadki s temami zmanjševanja porabe naravnih virov.
- Tekmovanja:
• Tekmovanje gorenjskih srednjih šol v ločevanju odpadkov na šolah.
• Vse partnerske srednje šole so tekmovale v izvajanju načrta zmanjševanja količine odpadkov na šoli.
• Vse partnerske srednje šole so tekmovale v organizaciji EKOdneva.
Zmagovalne šole
Šolsko leto 2012/2013
- Več kot 10.000 dijakov, 36 partnerskih organizacij.
- Širitev na nacionalno raven.
- Kampanji se je pridružilo tudi Ministrstvo za kmetijstvo in okolje.
- Teme:
• ločevanje odpadkov, zmanjševanje količine odpadkov, recikliranje in ponovna uporaba odpadkov.
- Tekmovanja:
• Tekmovanje gorenjskih srednjih šol v ločevanju odpadkov na šolah.
• 12 srednjih šol iz vse Slovenije (z izjemo Gorenjske) je tekmovalo v izvajanju načrta zmanjševanja količine odpadkov na šoli.
• Vse partnerske srednje šole so tekmovale v urejanju EKOkotičkov.
- Nagrade:
• Zlato pero za odličnost v komuniciranju na svetovni ravni, ki jo podeljuje mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev IABC.
• Mednarodna regionalna nagrada za odličnost v komuniciranju EMEerald, ki v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja na področju regije EMENA.
• Uvrstitev med finaliste za Evropsko nagrado družbeno odgovornih podjetniških praks v Sloveniji med velikimi podjetji.
Zmagovalne šole
Šolsko leto 2011/2012
- Več kot 6.000 dijakov in 22 partnerskih organizacij.
- Kampanja še vedno poteka le na Gorenjskem.
- Osrednja tema:
• ločevanje odpadkov.
- Tekmovanje:
• tekmovanje gorenjskih srednjih šol v ločevanju odpadkov na šolah.
- Nagrada:
• Prizma za odličnost v komuniciranju, ki jo na nacionalni ravni podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi.
Zmagovalna šola
V prvih dveh letih kampanje Pozor(!)ni za okolje pa so se v ločevanju odpadkov najbolj izkazali dijaki Srednje šole za lesarstvo s šolskega centra Škofja Loka, ki jih je družba Goodyear Dunlop Sava Tires prvo leto razveselila s koncertom skupine Zmelkoow s predskupino Deadline, drugo leto pa z nastopom stand-up komika Pižame.
Šolsko leto 2010/2011
- Več kot 5.000 dijakov in 13 partnerskih organizacij.
- Kampanja poteka samo v lokalnem okolju – na Gorenjskem.
- Osrednja tema:
• ločevanje odpadkov.
- Tekmovanje:
• tekmovanje gorenjskih srednjih šol v ločevanju odpadkov na šolah