Rezultati ankete o odgovornem ravnanju z okoljem, ki so jo v šolskem letu 2012/13 že tretjič zapored izpolnjevali dijaki sodelujočih srednjih šol v kampanji Pozor(!)ni za okolje, so med drugim pokazali, da na odnos dijakov do okolja v največji meri vplivajo mediji in družina.
EKOmisija je danes zaključila prvi krog ocenjevanja ločenega zbiranja odpadkov po gorenjskih srednjih šolah, ki sodelujejo v kampanji Pozor(!)ni za okolje.
Navada je železna srajca, pravijo. Pomislite, ste že kdaj skušali odpraviti kakšno razvado, s katero se neradi pohvalite? Se morda odpovedati kajenju, čokoladi … ? Ali pa, še huje, ste si kdaj zadali cilj začeti s kakšno bolj zaželeno oz. zdravo navado, kar zna biti – roko na srce – pravi napor?
S podpisom pisma o partnerstvu se je danes uradno začel četrti krog kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki poteka na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires.
Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev IABC je okoljski kampanji Pozor(!)ni za okolje podelilo nagrado Zlato pero za odličnost v komuniciranju.
Odpadke najbolj vestno ločujejo na Gimnaziji Jesenice, Gimnazija Ormož je najbolj učinkovito izvajala načrt šole za zmanjševanje količine odpadkov, EKOfrendi Srednje šole Slovenj Gradec in Muta pa so zmagovalci v urejanju EKOkotička.
Okoljska kampanja Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je podjetje Goodyear Dunlop Sava Tires, je v Bruslju prejela mednarodno nagrado za odličnost v komuniciranju EMEerald, ki v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v regiji Evropa, Bližnji vzhod in Severna Afrika (EMENA). S tem se potrjuje komunikacijska učinkovitost kampanje, ki je v treh letih osveščanja dijakov o odgovornem ravnanju z okoljem združila že več kot deset tisoč srednješolcev in 36 partnerskih organizacij iz vse Slovenije.