Ljubljana, 12. november 2012 – Danes se je s podpisom pisma o nameri o partnerstvu uradno začel tretji krog kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki bo v osveščanju srednješolcev o odgovornem ravnanju z okoljem povezala kar 36 partnerskih organizacij in več kot 10 tisoč dijakov iz vse Slovenije. Kampanja na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires letos prvič poteka v partnerstvu z Ministrstvom za kmetijstvo in okolje, obenem pa se prvič širi tudi izven meja gorenjske regije. Osrednja aktivnost kampanje Pozor(!)ni za okolje na Gorenjskem še vedno ostaja tekmovanje v ločevanju odpadkov, medtem ko bodo srednje šole iz ostale Slovenije tekmovale v uresničevanju predlogov zmanjševanja odpadkov.
V Kranju se je danes z EKOpiknikom slovesno zaključilo srednješolsko tekmovanje v ločenem zbiranju odpadkov v sklopu kampanje Pozor(!)ni za okolje.
V okviru kampanje Pozor!ni za okolje, ki jo sooblikujemo skupaj z 21 partnerji, smo se udeležili dogodka z naslovom "Kako velik je v resnici naš vpliv na okolje".
Člani EKOmisije so v okviru kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki poteka na pobudo Goodyear Dunlop Sava Tires, še zadnjič v tem šolskem letu nenapovedano obiskali srednje šole na Jesenicah, v Radovljici, Kranju in Škofji Loki.
EKOmisija v letošnjem šolskem letu predzadnjič ocenjevala ločevanje odpadkov
Dijake gorenjskih srednjih šol, ki sodelujejo v kampanji Pozor(!)ni za okolje, je v teh dneh prvič nenapovedano obiskala EKOmisija.
Danes se je na desetih srednjih šolah v gorenjski regiji začelo tekmovanje v ločenem zbiranju odpadkov, ki predstavlja osrednjo aktivnost kampanje Pozorni(!)za okolje.