Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev IABC je okoljski kampanji Pozor(!)ni za okolje podelilo nagrado Zlato pero za odličnost v komuniciranju.
Po evropski nagradi EMErald tako kampanja prejema priznanje za svojo komunikacijsko učinkovitost tudi na globalnem nivoju. Okoljska kampanja Pozor(!)ni za okolje od leta 2010 poteka na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires in v osveščanju dijakov o odgovornem ravnanju z okoljem združuje že več kot deset tisoč srednješolcev in 36 partnerskih organizacij iz vse Slovenije.
"Projekt Pozor(!)ni za okolje temelji na sodelovanju različnih institucij, organizacij, komunalnih podjetij in šol, ki si prizadevamo, da bi srednješolce spodbudili k pravilnemu ravnanju z odpadki. Vidimo lahko, da kampanja resnično deluje, saj dijaki iz leta v leto bolje ločujejo odpadke, šole pa nižajo stroške ravnanja z odpadki. Nagrada Zlato pero je tako priznanje ne le za družbo Goodyear Dunlop Sava Tires, ampak za vse partnerje v projektu, s katerimi s skupnimi močmi povečujemo okoljsko ozaveščenost mladih," je povedala vodja korporativnih komunikacij v družbi Goodyear Dunlop Sava Tires Ana Verčko Grilec.
Gold Quill Award je komunikacijska nagrada, ki jo podeljuje mednarodno združenje IABC (International Association of Business Communicators) in v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v svetovnem merilu. Prijave za omenjeno nagrado je potrebno podkrepiti z dokaznim gradivom, ki je vezano na posamezno prijavo projekta. Nagrado Zlato pero za odličnost v komuniciranju lahko tako prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.