Na dogodku "Kako velik je v resnici naš vpliv na okolje?" smo predstavili kampanjo Pozor!ni za okolje

V okviru kampanje Pozor!ni za okolje, ki jo sooblikujemo skupaj z 21 partnerji, smo se udeležili dogodka z naslovom "Kako velik je v resnici naš vpliv na okolje".

Dogodek je organizirala Fakulteta za organizacijske vede (FOV), partnerica kampanje Pozor!ni za okolje, v okviru svetovnega dneva podnebnih sprememb (15. maj) in svetovnega dneva okolja (5. junij). Posebna gostja dogodka je bila prof. dr. Lučka Kajfež Bogataj, priznana slovenska klimatologinja, ki je z dejstvi in možnostmi za prihodnost v okviru predavanja na naslovno temo dogodka popestrila razpravo o okoljevarstvenih aktivnostih.

dogodek
Sodelavci projektov Zero Trade in Pozor(!)ni za okolje
s prof. dr. Lučko Kajfež Bogataj.

Prof. dr. Lučka Kajfež Bogataj, članica mednarodnega panela za podnebne spremembe v Ženevi, ki je leta 2007 prejel Nobelovo nagrado za mir, je v svojem zanimivem enournem predavanju pred polno predavalnico zbranih dijakov, študentov, profesorjev ter ostalih udeležencev poudarila pomen danih naravnih virov, kot so fosilna goriva, voda, zrak ter ruda. Kot sama pravi, vse več ljudi živi v mestih, kar je dobro za denar, ne pa tudi za samo kakovost življenja. Doslej naj bi bili ljudje navajeni na lokalne krize, tokrat pa gre za globalno, zato moramo sodelovati vsi. Ne samo velika podjetja, tudi banke, državni predstavniki in predvsem javne ustanove. Po nazorni predstavitvi trenutnih dejstev, različnih možnih alternativ ukrepanja v prihodnje ter diskusiji z udeleženci, je tako svoje predavanje strnila s stavkom: "Narediti moramo ključni korak v smeri, da si odgovorimo, kaj potrebujemo in ne, kaj hočemo."

dogodek
Na dogodku Kako velik je v resnici naš vpliv na okolje?
smo predstavili kampanjo Pozor!ni za okolje.

Na dogodku smo predstavili kampanjo Pozor!ni za okolje, ki je zaživela v šolskem letu 2010/11 na pobudo Goodyear Dunlop Sava Tires. Pozitiven odziv sodelujočih in njihova pripravljenost na nadaljevanje je botroval temu, da smo v šolskem letu 2011/12 k sodelovanju uspeli pritegniti še več partnerjev. Kampanjo z namenom osveščanja javnosti o odgovornem ravnanju z okoljem sooblikujemo skupaj z 21 partnerji, med njimi je tudi FOV. Predstavniki FOV so na dogodku predstavili tudi projekt Zero Trade, v kateri kot slovenski partner spodbujajo mednarodno izmenjavo dobrih praks zmanjševanja emisij CO2 v trgovskem sektorju ter razširjajo osveščenost trgovcev in potrošnikov na področju Gorenjske.