Korporacija Goodyear, del katere je tudi družba Goodyear Dunlop Sava Tires, bo odpadke, ki nastanejo pri riževi žetvi, pričela uporabljati kot okolju prijazen vir silike za tekalno plast pnevmatik. S tem bodo pripomogli k varovanju okolja in posledično k zniževanju ogljičnega odtisa, kar je tudi osrednja tema kampanje Pozor(!)ni za okolje. Poleg tega bodo z novostjo pridobili tudi potrošniki – pnevmatike namreč omogočajo večji izkoristek goriva.
Uspešnost kampanje Pozor(!)ni za okolje potrjuje tudi dejstvo, da v njej iz leta v leto sodeluje več srednjih šol. Sodelovanje v letošnji kampanji so tako potrdile vse srednje šole, ki so bile del kampanje že v minulem šolskem letu, pridružile pa so se jim tudi nove.
Biotehniška šola Šolskega centra Nova Gorica je kot zmagovalna šola v organizaciji EKOdneva prejela zasluženo nagrado - duhovit nastop Vida in Perota, članov skupine Iglu. Nagrado jim je podarila organizatorica kampanje, družba Goodyear Dunlop Sava Tires.
Dijaki Gimnazije Ledina so v okviru ekskurzije, na katero je prevoz sofinancirala družba Goodyear Dunlop Sava Tires v okviru kampanje Pozor(!)ni za okolje, obiskali slovensko Istro, izlet pa zaključili s skokom v morje v Izoli.
V letošnjem letu se je v izvajanju EKOnačrta, s katerim so zmanjševali količino odpadkov in porabo energije ter vode, najbolj izkazal Šolski center Kranj. Za nagrado so od organizatorja kampanje družbe Goodyear Dunlop Sava Tires prejeli nastop improvizacijske skupine Iglu. Fantje so do solz nasmejali tako dijake kot učitelje.
Kranj, 14. 5. 2014 – Danes se je z EKOpiknikom uradno zaključilo četrto leto kampanje Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je družba Goodyear Dunlop Sava Tires.
Dijaki Gimnazije Jesenice so si za okoljevarstveno ekskurzijo, ki smo jo v Goodyear Dunlop Sava Tires v okviru kampanje Pozor(!)ni za okolje sofinancirali šestim partnerskim šolam, izbrali Steklarno Hrastnik.