Kampanja Pozor(!)ni za okolje prejela nagrado EMErald za odličnost v komuniciranju

Okoljska kampanja Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je podjetje Goodyear Dunlop Sava Tires, je v Bruslju prejela mednarodno nagrado za odličnost v komuniciranju EMEerald, ki v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v regiji Evropa, Bližnji vzhod in Severna Afrika (EMENA). S tem se potrjuje komunikacijska učinkovitost kampanje, ki je v treh letih osveščanja dijakov o odgovornem ravnanju z okoljem združila že več kot deset tisoč srednješolcev in 36 partnerskih organizacij iz vse Slovenije.

Kampanja Pozor(!)ni za okolje v letošnjem šolskem letu zajela celotno Slovenijo

Ljubljana, 12. november 2012 – Danes se je s podpisom pisma o nameri o partnerstvu uradno začel tretji krog kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki bo v osveščanju srednješolcev o odgovornem ravnanju z okoljem povezala kar 36 partnerskih organizacij in več kot 10 tisoč dijakov iz vse Slovenije. Kampanja na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires letos prvič poteka v partnerstvu z Ministrstvom za kmetijstvo in okolje, obenem pa se prvič širi tudi izven meja gorenjske regije. Osrednja aktivnost kampanje Pozor(!)ni za okolje na Gorenjskem še vedno ostaja tekmovanje v ločevanju odpadkov, medtem ko bodo srednje šole iz ostale Slovenije tekmovale v uresničevanju predlogov zmanjševanja odpadkov.